10:47 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حفاری شمال

اثر دریافت معادل ریالی مطالبات ارزی سهم بورسی بر رشد ۴۸ درصدی درآمدها
نماد برتر- شرکت بورسی از افزایش ۴۸ درصدی درآمدها با فراهم شدن امکان دریافت معادل ریالی مطالبات ارزی با توجه به توافقات انجام شده با کارفرما خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای شنبه شد.
۹ فرد ، ۴۹ شرکت بورسی و غیر بورسی دیگر و یک کشتی تحریم شدند
نماد برتر- وزارت خزانه‌داری آمریکا ۹ فرد از جمله وزیر اطلاعات ایران و رییس بنیاد، ۴۹ شرکت بورسی و غیر بورسی و یک کشتی را در فهرست تحریمی موسوم به SDN قرار داد.
بازگشت ۲۲ نماد بورسی و فرابورسی در روز سبز شاخص و تعلیق نماد بانک
نماد برتر- در روز جهش بیش از ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس ، نماد ۲۲ شرکت آماده بازگشایی شدند . نماد بانک فرابورسی هم تا ۵ آذر تعلیف شد.
۲۷نماد بورسی متوقف شد
نماد برتر- از میان نمادهای بورسی ۲۷ نماد تا تاریخ ۲۱ آبان‌ماه به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی، افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، بررسی بیشتر معاملات و غیره متوقف شد.
بازارگردانی سهام قدیمی ترین نماد بورسی و ۱۱ شرکت دیگر
نماد برتر- بازارگردانی ۱۲ شرکت بورسی دیگر از جمله قدیمی ترین نماد حاضر در بازار سهام ایران از دیروز شروع شد.
دامنه نوسان دو برابری زیرمجموعه های فرابورسی بنیاد برای تعادل معاملات
نماد برتر-مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه گذاری بنیاد با اشاره به دو برابر شدن دامنه نوسان زیرمجموعه های فرابورسی همراه با شروع بازارگردانی گفت: این اقدام به تعادل و روان‌تر شدن معاملات کمک می کند.
خروج موقت ۷ شرکت از تابلو معاملات و تمدید توقف بزرگترین بانک بورس
نماد برتر- قبل از شروع معاملات امروز بازار سهام ، نماد ۷ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و توقف نماد بانک تجارت برای دو روز دیگر تمدید شد.
رفع گره از شرکت بورسی دارای صف فروش + توقف ۶ نماد و تعلیق یک شرکت
نماد برتر- امروز سهام شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد ۶ شرکت هم برای یک ، دو روز و یک ساعت بسته شد .
امروز شرکت بورسی مشمول رفع گره است / توقف ۹ نماد و تعلیق دو شرکت
نماد برتر- امروز سهام شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد ۹ شرکت هم برای یک ، دو روز و یک ساعت بسته شد .
صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح فروشنده بلوک ۱۰ درصدی "حفاری" شد
نماد برتر- صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح ، زمان و شرایط عرضه بلوک ۱۰.۱۲ درصدی سهام حفاری شمال را بصورت یکجا و نقد اعلام کرد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.
ارزش بورس تهران 100 هزار میلیارد تومان افزایش یافت
نماد برتر- با وجود تناقضات حاکم بر بازار سهام، اما همچنان برخی تحلیل ها نشان میدهد که جریان امنی برای سودآوری سهامداران در بورس و فرابورس مطرح میشود.
پنج بانک و ۱۰ شرکت به تابلو معاملات بازگشتند / تعلیق یک نماد و چهار توقف موقت
نماد برتر- با توقف موقت داد و ستد سهام و تعلیق پنج نماد ، پنج بانک از جمله بانک های ملت و اقتصاد نوین به همراه ۱۰ شرکت دیگر آماده بازگشت به تابلو معاملات شدند .
توقف موقت چهار بانک و ۴ نماد دیگر / ۱۶ شرکت به تابلو معاملات بازگشتند
نماد برتر- با توقف موقت داد و ستد سهام چهار بانک و چهار شرکت ، ۱۶ سهم دیگر از جمله پالایشگاه تهران آماده بازگشت به تابلو معاملات شدند .
کدام نمادهای بورسی متوقف شدند؟
نماد برتر- از میان نمادهای بورسی، ۲۹ نماد تا تاریخ ۱۶ مهرماه به دلایل مختلف از جمله افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف یا ب، تعلیق نماد معاملاتی، برگزاری مجمع عمومی سالیانه و... متوقف شده اند.
سهم بورسی امروز مشمول رفع گره معاملاتی است / توقف نماد ۸ شرکت
نماد برتر- امروز سهام یک شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد ۸ شرکت هم موقتا" بسته شد .